Hemma!

Är hemma igen nu lefter en helg i Borlänge. Har varit hur mysigt som helst. Kristoffers mamma och hennes sambo är inte svåra att tycka om :) vi har bakat pepparkakor och gjort julkort.
Dock har jag haft så otroligt ont i magen nu i flera dagar. Ringde husläkarmottagningen tidigare idag och fick en tid på onsdag. Måste få reda på var det är. Magsår kanske?

Igår kväll var det även dags för OD:s årliga caprice. Premiär för mig, och jag är helt klart positivt överraskad. Jäklar vilken fantasi dom har! Årets hemlige gäst var Kajan. Alla som sett Hipp Hipp vet vem det är.

Ska sminka mig lite och sen kila ner på stan och inhandla dom sista julklapparna. Tror jag vet vad jag ska köpa till mamma nu.. Orkar inte vänta längre på att hon ska ge besked, haha. Pappas julklapp måste jag kolla om dom har fått hem. När jag ställde mig i beställningskön sa dom att dom skulle få in den senare i veckan, men det var snart 1 och en halv vecka sen. Och så MÅSTE jag hitta en klänning till personalfesten och nyårsafton. Gärna en som jag kan ha vid båda tillfällena men skulle vara skönt om jag hittade en till p-festen i alla fall. Den är ju liksom på lördag!
Ska i vilket fall bli sjukt roligt :) vd:n bjuder hela personalstyrkan på julbord och Wallmans julshow på Saluhallen. han är generös han. Och så julklapp på det. Ibland gillar jag min arbetsplats.

Nu har jag inte så mycket mer klokt att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0