Händelserik första advent

Steg upp 6 imorse efter att ha sovit typ 4 timmar. Helt galet, kunde verkligen inte sova igår kväll. Låg ute i gästrummet i huset brevid mamma och pappas. Jag som är så mörkrädd. Hade Siri i sängen men hon kunde inte heller sova. Vi låg under täcket och lyssnade till alla ljud som skulle kunna vara mördare eller banditer. Trötta var vi i morse kan man säga. Men vi kom i tid till Gnesta, och inte körde vi fel heller.

Blev en ganska lång väntan innan det var dags för Siris klass. Jag var jäkligt nervös. Vi hade ju liksom inte tränat nånting och alla andra i hennes klass verkade så proffsiga. Men vi fick jättebra omdöme av domaren som ville att jag skulle lova att fortsätta ställa ut henne, haha, så jag är sjukt nöjd! Hon sa till och med att "det märks att ni har tränat" "eeh vi har inte tränat nånting" klämde jag ur mig. Så kan det vara, lite kul var det :)

Det vi fick nerslag på var hennes bakdel, den är lite liten och hon har tendens att dra in svansen mot baken när hon är jätteglad eller när hon är nervös. Lite mer muskler tyckte domarn hon kunde haft också. Annars var det inga konstigheter, om man säger som Håkan.

MIN DUKTIGA ÄLSKADE LILLA SESSA!!


Nu ska jag sluta skryta om henne.

Syster yster hade julkonsert med pianot nu på kvällen. Duktig hon med minsann. Jag gav upp med pianospelningen ganska tidigt men hon kämpar på och har lite mer talang för det där än vad jag har.

Och så har jag julpyntat här i min lilla etta. Första advent idag som sagt. Satt upp ljusslinga i fönstret och köpt lite ljus, handdukar och annat juligt. Orkar inte greja så mycket, flyttar ju ändå hem snart.
Min pysselkompis Elin har lovat att vi ska tova tomtar =) får se om jag kommer ihåg hur man gör bara.. Älskar att julpyssla!

Nu blir det natt för min del tror jag. Godnatt!




Världens finaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0