En jobbdag kvar

sen har jag lite långledigt! Fyyyy fan vad skönt. Har jobbat som en liten iller nu ett tag tycker jag.
Imorgon kommer pappa in i butiken och köper revbensspjäll och märgben till hundarna, sen tar han med sig mig hem. Sen när jag vaknar nästa morgon är det julafton. Gud så mysigt! Och det fina är att jag är ledig. Ända fram tills tisdag nästa vecka. Jag ska bara slappa och mysa. Lovade Linn på jobbet att gå och vattna hennes blommor nån gång under tiden hon är borta bara.. det är det enda planerade jag har. Eller mellandagsrea på annandagen med Malin. Det ska bli trevligt.

Nu ska jag diska undan lite och sen packa och gå till Kristoffer. Han åker hem till Borlänge över julen så ikväll ska vi pussas tror jag bestämt. Han sa tidigare att han hittat ett jättefint hotell i London. Ska kika lite på det och se om det kan vara nåt att ha. Börjar bli hög tid att boka sånt nu.

När jag var hos Elin i fredags så tovade vi ju lite tomtar, gjorde en fin då som hans mamma ska få. Hon verkar gilla tomtar och sånt där.

God jul allesammans om vi inte hörs eller ses innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0