Färga håret eller gå och handla?

Kvällens stora fråga. Kom hem från jobbet vid sju och upptäckte att kylen var helt tom. Fuck. Lagom kul att gå tillbaka till jobbet när man precis kom därifrån liksom.
Och så har jag ny hårfärg som jag vill kleta i håret. Det här blev jobbigt.

Var ju hos husläkaren i morse också. Har fått svar på min onda mage; magkatarr har jag tydligen dragit på mig. Lagom kul. Ska gå på medicin i två veckor sen skulle det vara bra. Han sa att det är bra om jag äter ordentligt även då jag inte är hungrig. Men det är ju lagom lätt. Är man inte hungrig eller sugen går det ju inte. Mår bara illa då. Mår illa just nu. Det liksom kommer och går. Alldeles nyss var jag bara hungrig, men så slår det om totalt och jag vill bara spy när jag tänker på mat. Tänker på vad jag åt till lunch...fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0