Vill inte tänka framåt men är livrädd att fastna här

Snart slut på den här första dagen på en alldeles färsk vecka. Jag började 6 i morse. Fattar ni hur tidigt det är? Jag borde vara galet trött och jag borde varit helt fruktansvärt galet trött när jag gick upp i morse, med tanke på hur länge jag sov igår. Men icke! Jag har varit pigg och glad hela dan. Härligt!

Kom just hem från mamma och pappa. Börjat rensa i mitt gamla rum, som numera huserar 4 små kattungar.
jag blir nostalgisk när jag går igenom grejer från lekis. Har jag varit så där liten? Haha. Alla böcker har hästar och andra små djur klottrade i hörnen. Vad skönt det skulle vara att bli 8 år igen. Vad hade man för bekymmer då liksom? Vem man skulle leka med efter skolan, typ.



Helgen då. Jobbade fredag och lördag. Kalas hos Lotta och Peter med massa norrlänningar. Jag mådde konstigt som fan när jag kom dit. Blev alldeles för full och sov till klockan 2 dagen efter. That's it. Men det var trevligt, absolut.


Imorgon är det fika med Lotta och Hanna. Mys!


Kommentarer
Postat av: josefine

Svar:

Roligt med en sådan fråga!

Det kommer funka fint tror jag! Jag brukar rekomendera att inte göra för långt hår när man förlänger ett kort. Jag brukar säga att man kan få dubbelt så långt som det är. inte längre. Det är bra om håret är lite slitet och inte nyklippt. du förstår nog själv varför. Det finns "vågigt hår att sätta i. Även jag har självfall och har faktiskt satt i ett rakt hår den här gången. (brukar sätta i vågigt.) Men det anpassar sig jättebra efter ens eget hår. Håll utkik så lägger jag in en bild på mitt hår när jag låtit det självtorka ska du få se! hoppas du fick svar på din fråga!

Kram

2009-11-24 @ 20:13:58
URL: http://lindebergjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0